Thursday, January 31, 2013

Keajaiban Cinta


Assalamualaikum...

Sejak akhir2 ni, aku rajin mengupdate blog, yela azam tahun baru kan, nak update blog sebanyak mungkin,hehe.... Memandangkan aku datang seminggu awal, kat hostel ni tak ramai la yang ade, tapi best jugak sebab bley online sambil senyum sebab laju... Hurm, sekarang ni makin ramai kawan2 aku yang mula bertukar status, kalau dulu single, sekarang da married... Selamat pengantin baru buat kawan2 yang baru bernikah... So sorry sebab tak dapat attend wedding most of my friends sebab yela, time diorang kawen, aku plak tak cuti.... Jangan korang balas dendam tak datang majlis aku plak nanti ye,haha... Semoga you all bahagia selalu, semoga kekal ke akhir hayat and cepat2 dapat baby yang comel2 ye :) Kawen awal and dapat anak cepat ni best sebab nanti you all muda lagi tapi anak da besar...  

Malam ni keje aku online, bukak fb, pastu ade sorang kawan aku post link lagu Keajaiban Cinta nyanyian Adira & Alif Aziz... Mula2 dengar lagu baru ni, biase aku cam takde perasaan, tak tau nak cakap lagu tu best ke tak.. Tapi bile da beberapa kali dengar and aku rasa lagu tu best, aku akan dengar berulang-ulang kali sampai aku boring... Best sangat lagu ni, dengar sambil layan perasaan dan mengenang nasib... Orang lain da kawen, aku ni masih belum ada hala tuju... Papepon, aku doakan semoga allah berikan dan tunjukkan jodoh yang terbaik buat aku...

Jom layan lagu ni dulu.... 






Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi

Ku sanggup menunggu dirimu
Walau seumur hidup



Tapi kalau orang tu da confirm2 curang ke, main kayu tiga, empat ke, better tinggal je laa, tak payah laa duk tunggu2 lagi, cari je orang lain,haha... Betol tak?.. Tapi kalau problem selain daripada tu, kalau boleh try laa cari jalan penyelesaian dulu, kalau da takde harapan sangat baru laa bley decide something... Kite kena fikir jugak, kalau kite rushing sangat decide nak tinggalkan someone, then cari orang lain, tak semestinya dengan orang lain tu kite tak akan ade problem, ntah2 lagi teruk, sape tahu kan... Benda ni apply jugak dalam situasi rumahtangga, fikir dulu masak2 before decide untuk berpisah ke ape... Bagi dulu peluang, kalau benda yang sama jadi jugak 2, 3 kali, baru boleh decide something... Yang penting, apa yang kita decide kena mintak petunjuk allah, dengan cara istikharah contohnya... Insyaallah, DIA akan memberi pilihan yang terbaik untuk kita... Wallahua'lam...






Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/11/lirik-lagu-keajaiban-cinta-adiraaliff.html#ixzz2JTZbagNP


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...