Monday, November 19, 2012

Pengumuman result UPSR !!!!

Assalamualaikum......

Sangat excited tak terkata,hahaa..... I'm proud to announce that my little bro dapat 5A's in UPSR...alhamdulillah, terima kasih kepada ibu bapa saya dan juga adik beradik saya... Tanpa uolls saya tak kan dapat result yang excellent sebegini.... hahaha, kakaknye plak terlebih excited, siap bagi ucapan cam menang anugerah bintang popular lagi.... Papepon, congratulation to Muhammad Adam Mukhriz atas kejayaan adik ye :)




Tibe2 teringat kat kisah aku kira2 11 tahun lalu...

*Bukak tingkap, time tu hujan renyai2, duduk kat meja study sambil menongkat dagu*


23-11= 12 kan?... Time tu aku 12 tahun, darjah 6... Before result kuar tu, seriously takot... Aku ingat lagi time gaduh2 ngn akak aku, die suke cakap "Biar xleh 5A upsr".. Serious jahat kakak aku dulu, cakap gitu kat aku... Tapi biasa laa time kecik2 kan, otak still tak develop sepenuhnya,haha... But now she's a lovely, kind and  caring sister in the world,hehe...

Mase hari result kuar tu, takot sangat.... Tapi alhamdulillah, aku dapat 5A :)  Lepas tu my mom datang kat sekolah, bawak adik aku, Adam Mukhriz.. Time tu die baru pandai jalan,hehe... Kehepyan jelas terpancar kat wajah mak aku... Itu adalah hadiah paling special yang aku penah bagi kat dia...

Abah aku pon sama.... Dia da lama plan nak anta aku gi mrsm... So, bila da dapat 5A, dia la paling semangat uruskan application form nak masuk mrsm, fotostat dokumen2 yang diperlukan... Sampai surat beranak aku hilang, punye laa abah aku busy duk settle sana sini.. tak tau die tinggal surat beranak aku kat mana, kena laa buat yang baru,hehe...


Sekali lagi congratez untuk adik...




5 comments:

  1. congrate adik !!! :) hehe..biso adik even sokmo duk kalut nge ank sedaro :D

    ReplyDelete
  2. tu laa u,haha :D xsangka plop...napok kuat sangat main..maso mano tau duk study.

    ReplyDelete
  3. haha..nurung kak dio letew..kak dio pon duk ralik on9 jah, tp biso jgk :D

    ReplyDelete
  4. hahaha :D heyyy, on9 sokmo pon ore study jgk deh...molep sket..

    ReplyDelete
  5. study dale blog ko dale fesbuk? :P hahahaha~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...