Wednesday, November 14, 2012

Masihkah kau Ingat....

Assalamualaikum....


Selamat menyambut Maal Hijrah !! ... Ape azam you all untuk tahun baru 1434 hijrah ni?.. Azam aku, aku nak habiskan Bachelor of Audiology ni dengan jayanya, pastu kalau boleh aku nak graduate dengan first class degree..aminnn.... Aku sekarang da final year... Hurm, bila fikir2 balik, sekejap je rasenya masa berlalu... tup2, da final year daa... Dalam 2,3 ari lepas, aku plan nak jumpa ex roomate aku time study asasi kat petaling jaya... Dalam bilik aku dulu tu ade 4 orang termasuk aku: Mima, Nisa, Liya.... Kitorang memang kamcing, tak pernah gaduh2 or masam muka.... Pastu ade sorang lagi kawan aku, name die Silah..  Silah ni sebenarnya satu sekolah menengah ngan aku, tapi dolu2 kitorang tak rapat pon... Bile study kat PJ, kitorang punye hostel satu blok, so cane ntah die selalu datang bilik aku, even aku tak penah jemput pon, hahaha (Silah jangan marah ye, nati tak hansem)... Dalam satu hari, Silah akan datang bilik aku dalam 2 or 3 kali... If die tak datang, kitorang akan rase pelik and mula la message die tanye nape tak datang bilik....  Bile kuar time weekend pon kitorang akan same2 naik bus pegi Mid Valley... Tempat fevret tu.. Banyak sangat kenangan manis ngan diorang... Start pakai contact lense kaler2 pon same2 tau... Memang best duk sebilik ngan diorang..

Gambar sewaktu di alam remaja.... Mima, ingat lagi tak gambar ni??.... Gambar ni diambil sewaktu kitorang first time try2 pakai contact lense... Saje bukak mata besar2.. Itu adalah bukaan mata maksimum bagi mima,hahah...


Dari kiri: Silah, aku, Mima....  Konon2 ni gambar paling cantik laa, siap buat profile picture kt frenster lagi...

So, kitorang pon plan laa nak jumpe, reunion laa konon2... Since masuk kuantan ni, kitorang tak pernah dapat berkumpul same2... Yelaa, masing2 busy kan... Mima budak medic (tapi perangai tak macam budak medic langsung, gosip, kutuk, korek rahsia die paling expert)... Nisa  plak biomedic... Silah study Maths (bakal cekgu la ni)... Liya plak budak engine, so kat Gombak laa die... Happy sangat bila dpt jumpe semula ngan diorang... Hope lain kali dapat kumpul cani lagi... Thanks mima for da treat... Mima belanja kitorang makan kat Sara Thai Kitchen... Moga rezeki mima pasni mencurah2... Sebagai membalas jasa mima yang da belanja kitorang makan, aku nak announce that mima ni single mingle...  Gadis ni ala2 korean, sopan santun, time gelak pon bukak mulut sempit je,hahaaha... Sape2 yang nak berkenalan ngan mima bley contact aku... Mima mesti hepy aku da promote die kat blog,haha.... Tu je laa untuk kali ni.. Selamat Menyambut Maal Hijrah :)






2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...