Monday, December 24, 2012

Buffet Steamboat Dinner di City Times Hotel

Assalamualaikum....

Dalam entry sebelum ni Kempunanmakansteamboat, aku ade cakap tentang perasaanku yang begitu hampa & kecewa gara2 tak dapat makan steamboat sebab sume meja kat City Times Hotel tu da fully booked.... Namun, aku tak berputus asa, last week, aku & my roommates da plan awal2 cane2 pon malam tu, kitorang mesti dapat makan kat situ... So, seawal jam 6.45 ptg, aku mandi, amik wuduk... Sebaik sahaja tok bilal siap azan, aku ngn roommate aku da angkat takbir solat maghrib,semangat punya pasal... Da siap solat sume, kitorang pon gerak ke sana... Alhamdulillah, malam tu kitorang dapat meja...yeay !! hepy bangat.... Tanpa membuang masa, kitorang pon terus tawaf tempat tu, mengambil segala makanan yang ada.... Untuk makan Buffet Steamboat Dinner tu, kitorang kena bayar dlm RM 23 per kepala.... Pastu korang bley makan ape saja makanan yang ade kat situ, sampai laa kol 10 malam... Before pegi tu, make sure korang betol2 lapar ye, so that korang bley makan sepuas2 ati, tapi jangan sampai muntah sudah laa yee.... Malam tu aku makan nasi goreng, sosej, aiskrim, ABC, pastu steamboat & puding... Makanan kat situ sangat sedap... Rase cam berbaloi laa bayar RM 23 tu....    





Melalui bentuk tudung, sudah dapat menggambarkan kesungguhan aku makan...


Puding ni sangat sedap.....







So, sape2 yang baca entry ni sambil telan air liur banyak kali, bley laa try makan kat sini ye.... Tapi ingat ye, kena pegi awal, seeloknya after solat maghrib terus pegi sebab takot full.... Selamat mencuba :)



2 comments:

  1. how i love steamboat...cni punye steamboat xsedappp

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la kuantan cuti nti :) nati kite gi mkn steamboat,hehe..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...