Wednesday, September 12, 2012

Already in Final Year

Bismillahirrahmanirrahim....

Pejam celik, pejam celik, 6 semester sudah aku tempuhi, means aku sudah berada di sini selama 3 taun.. Sekarang ni, tinggal lagi 2 semester, sebelum aku dapat menggenggam segulung ijazah (insyaallah kalau sume pass).. Kawan2 & kazen aku yang sebaya, ramai yang da abes degree, kadang2 tu rase jugak jelez, sebab tengok ade yang da keje.. Tapi takpe laa, rezeki masing2 kan.. Aku delay sket sebab asasi dulu kitorang kena 2 taun...

Masuk sem 5 ni, first skali rase tak caye, aku sekarang da FINAL YEAR, means antara orang yang tertua laa antara students kat sini,hehe.. Bila masuk final year ni, of coz ade final year project.. That thing is the most scary thing being a final year student.. Dengan proposal, presentation, data collection, what so ever... Tak terkecuali clinic,huhu....Papepon, semoga Allah permudahkan segala urusan aku.. Rabbi Yassir Wala Tu'assir Watammim Bilkhair, amin...  


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...