Monday, August 27, 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum....

Aku mula mengenali die mase kami form 1, time tu skolah kat jeli... Orangnye pendiam, lemah lembut, agamanye bagus, cantik dengan bulu matanye sgt lentik, xpayah pakai maskara da...Pendek kata ade pakej lengkap utk dijadikan menantu,haha... Tapi sekarang terlambat da sebab da jadi milik encik Muhammad... Kami terpisah time form 4 sebab aku pindah sekolah... Tapi Allah temukan kami semula ketika sama2 blaja di Petaling Jaya & Kuantan.. Itulah pemilik nama Hanadi... Dalam awal2 taun aritu, aku ade dengar ura2 die nak kawen... Satu hari tu, terjumpa die kat cafe, ape lagi, time tu la terjah die, macam2 soalan aku tanye, sampai semput die nak jawab... Mmg sahih die nak kawen raya nanti...

Aku ni mmg sangat excited kalau pegi majlis kawan kawen.. Before tu aku da text nadi siap2, mintak die pos kad sebab nak tengok map rumah die... So, pada 25/8/2012 seawal jam 9 pagi, aku da mula bersiap2, kol 10.30 pagi da gerak ke sana.. Konon2 nye pegi awal sebab takot jam... Alhamdulillah, perjalanan lancar & sampai kat umah die tepat2 kol 12 tengahari... Time tu xde orang lagi, segan kot nak pegi, so, pegi la jalan2 kat Pantai Cahaya Bulan, minum coconut shake perisa kunyit, sebab makcik tu xbasuh blender btol2 kot, da la mahal kot, segelas 3 ringgit.. Dalam kol 1 camtu, pegi la plak umah die... Time tu orang xramai jugak, so, bley la posing puas2 dengan pengantin...


Ni la die pasangan pengantin Hanadi & Muhammad....Time ni pengantin tengah makan

Ni plak barang2 hantaran daripada due2 belah pihak.. Yang dalam kotak sebelah kiri tu present from me :)

Amik berkat pengantin,hehe... Kelihatan muka pengantin sungguh berseri2 :)

Baru siap makan... Gulai daging die sangat sedap....


Sempat pose dengan bestfren lame, after kena marah sebab xgtau die pegi awal,huhu..

Barakallahulakuma Hanadi & Muhammad...Semoga Bahagia hingga ke syurga...amin :)


2 comments:

  1. haha... don't wory sha, invitation card will come to u soon..juz wait :)) what bout u?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...