Friday, July 29, 2011

Luahan hati

Alhamdulillah, skrg aku sedang bercuti selama almost 5 bln...mmg rase sekejap je, sudah 2 taun aku berada di universiti ni, means lagi 2 taun la sebelum aku dpt genggam segulung ijazah....masuk je taun 3 ni, I'll start clinical...means aku akan masuk clinic and jmpe patients and also apply ape yang sudah dipelajari, before ni juz blaja theory je...so, next year blaja makin though la,hurmmm......kdg2, ade jgk rase give up and mula la fikir "kalau la aku amik cikgu" and mcm2 la, tp mmg da takdir kan, cane2 pon mmg xleh tolak....before ni kan aku da penah buat istikarah, so, bidang ni adalah bidang yg terbaik utk aku....biase la mule2 kan, everything rase susah, lame2 bile da biase, insyaallah ok la kan :)




Aku mohon semoga Allah terus memberi aku kekuatan utk meneruskan bidang ni...Biase la, 'bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian' :) Go amy, go !!!! u can do it....

kata2 pembakar semangat utk diri sendiri














1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...