Friday, September 30, 2011

couple :)



Bile tgk title couple tu, mesti ramai yg senyum kan??hehe....bile sebut pasal couple, tibe2 teringat plak kat lirik lagu kalau berpacaran, nyanyian ana rafali tuuu...

Boleh pandang-pandang,
Jangan pegang-pegang,
Duduk renggang-renggang,
Bertambah sayang.....

Elok jgk hayati lirik2 lagu ni kan..lirik tu sgt bagus, kalau couple sekali pon, kalau bley, kite kena la jaga batas-batasnya, betol tak??

Semalam, after blk drpd class, ade kwn aku sorang ni lupa nak bwk kunci bilik dia, so, die lepak kat bilik aku..Mase aku tgk cari kunci bilik tu, die ckp kat aku, "xsabarnya nak kuar ptg ni"...tgk riak wajahnya, mmg sgt bahagia...Dia nak kuar date ngn laki...Aku jwb "Ko jgn ckp camtu, jelez aku"....Pastu die gelak :D Bila die masuk bilik aku, tibe2 laki tu col, die borak la ngan laki tu...Time tu aku tgh bkk laptop, aku buat2 khusyuk tgk laptop tapi sebenarnya cuping telingaku aktif mengumpul bunyi2 percakapannya ngn laki tu, manakala gegendang telingaku tangkas bergetar bagi menyampaikan bunyi tu kepada tulang osikel dan koklea..Di dalam koklea pula, bunyi2 tadi begitu cekap ditukar kepada elektrik signal utk sampai ke saraf dan seterusnya otakku begitu fokus mentafsirkan bunyi2 percakapannya ngn laki tu (apply ilmu audio sket,hehe).. Nada suara sgt bahagia, dengan gelaran 'abang' dan 'sayang',membuatkan aku jelez, tapi aku tumpang bahagia utk mereka :)

Tapi jgn salah faham, mereka sebenarnya sudah mempunyai ikatan yg sah...Before kawen,diorang xkapel, kirenye bercinta lepas kawen...Mmg sgt sweet :) kalau tgk org2 kapel posing2 ala2 da kawen ni kdg2 rase xbest jgk kan...tapi bile tgk kwn yg da kawen, romantik2 gitu, aku plak tumpang bahagia :) 

Ape yg ingin disampaikan di sini, bila couple, kite kena la jaga batas2 nya...Jangan la baru couple tp posing mcm org da kawen plak,hehe....Baik cpt2 kawen ye :)

3 comments:

  1. hahaha..suko baco part audio u tu.!cekap eh applikasi..;D..urm..hok baco ni pom nop jeles etep..hahaha..;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...