Tuesday, December 3, 2013

Hadiah Buat Ma & Abah

Assalamualaikum....

Seperti yang dijanjikan dalam entry lepas, this time saya nak share mengenai moment yang paling special dalam hidup saya... Pada 18 November lepas, saya sudah selamat bergelar graduan !! Alhamdulillah.. Syukur kepada Al Haq yang Satu, kerana sentiasa memberi kesabaran, memudahkan perjalanan saya selama bergelar student.. Thanks a million, massive hugs & kisses kepada Ma & Abah atas segala pengorbanan membesarkan, mendidik kaknik dari kecik sampai sekarang.. Kaknik tak mampu nak balas segalanya, kaknik mampu bagi segulung ijazah ni je kat ma abah.. Thank you so much kepada lecturer2, guru2 yang pernah mengajar saya, atas segala ilmu yang kalian curahkan... Thanks jugak kat kawan2 yang banyak tolong saya selama ni...






Pada hari tu jugak, saya telah menerima 2 awards, The Best Student in Audiology Clinic & The Best Student in Techniques in Audiology.. These are for you, Ma Abah :)










Malam mase saya on the way ke Penang, one day after convocation tu, saya dapat sms from my ma "Ma nak ucap tahniah kat kaknik, ma sangat2 gembira & bangga dengan kaknik"... Thanks ma T_T


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...