Friday, May 31, 2013

Misi Mencari Kerja

Assalamualaikum.....

Syukur ya Allah, aku telah selamat melalui fasa2 mendebarkan final exam.... Cuma sekarang ni aku kena settle kan thesis, sebelum dibuat hard cover and then submit... Dalam masa yang sama, aku sekarang tengah giat mencari kerja,haha... Waaa, tak sabar2 iye nak keje??..... Jelez sebab some of my friends da dapat keje.... Ahh, buat ape nak jelez !! .. Allah da tentukan rezeki untuk setiap hambaNya, so, just usaha je laa.... Yang jadi problem plakk, aku ni kalau bley nak elakkan keje kat bandar2 besar cam KL, bley tak?? haha :D yelaaa, orang kampung mane laa biase idup kat bandar, rase cam sesak nafas jee.... tapi kalau memang rezeki da ade kat KL, nak buat cane kan :) So, harapnya semoga Allah permudahkan urusan aku cari keje... Aminnn....






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...