Thursday, March 1, 2012

Tetap anggun berbusana muslimah :)

Salam...Rasenye lame sangat saya meninggalkan dunia blog..Selain sibuk dengan assignment, clinical, dengan wifi connection problem selama hampir 2 minggu ni, saya juga sibuk dengan satu lagi kerja yang baru je saya try, iaitu bisnes t-shirt muslimah... Ramai kawan2 yang tanye, macam mane boleh terfikir nak jual baju ni.. Ok, hurm, before ni, saya memang susah nak cari baju2 t-shirt muslimah yang menepati kehendak hati.. Selalu kuar pegi East Coast Mall, Megamall, sume design2 baju tu saya tak suka...Satu hari, ada kawan saya post kat fb, design t-shirt muslimah yang cantik2, saya suka..Saya order 2 helai, bila pakai tu memang selesa la... So, saya decide nak jadi dealer :) thanks to  kawan lama ku, Nur Firdaus,hehehe.....Ini lah antara koleksi2 baju yang saya da jual..



Sebenarnya banyak lagi baju yang da saya jual, malas nak upload banyak2 memandangkan internet yang xberapa laju ni...Lagipon saya hanya jual baju2 ni kat kawan2 kat universiti je..Wish me luck utk bisnes yang  baru diceburi ni ye :)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...